I am not Alone

20 Haziran 2010 Pazar

Yorgun ve Çirkin

Aşırı yorgun hissediyorum son bir kaç gündür. Üstüne bir de aşırı çirkin. İki gün önce çok severek giydiğim kıyafetler sanki yakışmıyor artık. Kilo verdim biliyorum ama kilo almışım gibi geliyor yine.

Normalde bu durumlarda bir sevgili bulurdum kendime, o da yalan şu sıralar. İki sebebi var. Birincisi, ilişkiler o kadar karışık ki, ben çıkamıyorum işin içinden. Kim kimi seviyor, kim kimle yatıyor hesabını tutamıyorum artık. İkincisi, pek öyle sışarı çıkma havamda da değilim ki gidip birini bulayım.

Dün One Love'ın birinci gününü rezil ettim kendime. Gerçi ben yapmadım,
vücudum yaptı. Bakalım bugün nasıl geçicek? Kolumu kaldırmaya üşeniyorken akşama kadar nasıl dayanacağım mutlu mesut tavırlar içerisinde?

Üstüne üstlük hava çok sıcak. Sadece kedi gibi kıvrılmak istiyorum bahçede serin bir yere. Yanımda da laptop'um olsun kitabıma devam ediyim.

O zaman muka.

Şimdi giyinip süslenmem lazım. En azından bu kadarını borçluyum sevgili arkadaşlarıma~!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fazla gelmeyin üstüme olur mu?

Gitmeden bunlara da bir bak