I am not Alone

13 Haziran 2010 Pazar

A.Q.

Blame it on the girls who know what to do
Blame it on the boys who keep hating on you

Blame it on your mother for the things she said
Blame it on your father but you know he's dead

......

Çok sinirliyim şu anda. Zaten yazılarımın çoğunu sinirliyken yazdığım için aslında pek bir farkı yok diğerlerinden. Sadece bu yazı benimle ilgili değil pek. Normalde dikkat ederim aslında burada kullandığım dile ama yazının ilerisinde küfürlerle karşılaşacaksınız kuvvetli ihtimalle benden söylemesi.

Lise ilişkilerinden her zaman nefret etmişimdir. Kızlar fazla salak erkekler fazla maço oluyorlardı kannımca. Genelleme yapmış oldum en büyüklerinden ama benim gördüklerim hep böyleydi. Şimdi, benim bir erkek kardeşim var. Adam gitmiş bir tane kız bulmuş kendine. Orospunun teki. Hatun birileriyle sırf yalnız kalmamak adına beraber oluyor. Kendisini de ne bulunmaz Hint kumaşı sanıyorsa, sürekli "Şunu yap yoksa ayrılırız triplerinde." Pek benzemeyiz birbirimize ama huyumuz benzer aslında özünde. Adam kestirip atmış. Ayrılalım o zaman. Boşta kalan hatun hemen lise modunda yarın beni göremezsen suçlusu sensinden başlayarak bütün klişeleri sıraladı. Malum adam daha pek toy. Acıdı kıza en sonunda. Yeniden çıkmaya başladılar öyle.

Ama hatun orospu işte. Eski erkek arkadaşıyla hala görüşüyormuş anlaşılan. Sanırım kendi kafasında ikisini de elinde tutmaya çalışıyormuş ama o işler lisede yürümediğinden hatun sadece iki çocuğu birbirine düşman etmeyi başarmış

Bugün de sevgili kardeşim bir partiye gitti. Çocuk da oradaymış. Çıkışta 10 kişi, kardeşime dalmışlar. Bir güzel de benzetmiş orospu çocukları. Sahipsiz mi sandınız ulan? Bizimki en azından akıllı polis amcalara sığınıvermiş. Şimdi karakolda bekliyor. Annemler yolda, gece trafiğine yakalanmışlar. Ben eve yeni döndüm. Sinirden yerimde duramıyorum.

Erkek arkadaşlarımla konuştum, normal diyorlar, abartılacak bir şey yok. Ama ben o kadar masum bakamıyorum olaylara. Sevindiğim tek konu, çocuklar 18'den büyükler de, dava açılınca sicillerinde kalacak leke olarak. İş bulamasın piçler. Elbette geçecek kardeşimin morlukları ama sildirin sıkıyorsa o lekeyi sicilden gerzekler. Gerçi bunlar zengin piçleri, bulurlar bir yolunu ama en azından ailenize açıklamaya çalışın bakalım durumu. Tabii ki, bir de okula.

Aslında kavgaya karşı değilim çok fazla, eşit iki insan arasında sayılar eşit olduğu sürece en azından olabilir diyorum da, böyle bir kişinin üzerine çullanmak bence erkeklik değil.

Son olarak geçen facebook'ta mükemmel bir küfürle karşılaştım. Onunla bitirmek istiyorum bu yazıyı.

"Seni doğuran ananın-babanın amını/götünü 300 tane eşşek siksin ard arda hemde~!"

PS: Normalde sevmem pek anaya/babaya giden küfürleri ama bu sefer onları da suçluyorum. Seçkin bir aileyim diye hava atıyorsun ama oğlun defolu haberin yok.

PS2: Kız için ise, umarım en kısa zamanda biri siker de belki hatun doyar diyerekten iyi dileklerimi sunuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fazla gelmeyin üstüme olur mu?

Gitmeden bunlara da bir bak