I am not Alone

10 Kasım 2010 Çarşamba

Canımın sıkılmasından sıkıldım

SIKILDIM!


Ölümüne sıkılmak nedir bilir misiniz? Şu an biri ortaya dünyanın en saçma planını atabilir ve ben o plana dahil olabilirim.

Meşgul tutsun diye dizi izliyorum, o da bir yere kadar.

Twitter, facebook... İkisini de abartana kadar 'spam'layasım var, millete yazık. Bir de herkesler ders çalışıyorlar ya kızıyorlar sonra benim ders çalışmama gerek yok diye.

Sıkılmaktan sıkıldım.

Hani bildiğin yeter! Finitto! Over!

Bu saatte aktivite uyduramayacağıma göre kafamdan, uyumaya gidiyorum ben. Alice in Wonderland falan okurum moralim düzelir.

PS: Emo bir arkadaşım olsaydı diyorum keşke, fotoğrafını çekesim var.


Kırmızışın'dan not: İşiniz gücünüz yok bir tek bu yazıyı mı okuyorsunuz ya? Neden bu yazı sürekli sağda? Ayıp lan. Hadi kaçtım ben yine. 

4 yorum:

  1. bende değişken ruh halimden sıkıldım valla senin yine düzenli hissiyat dünyan degerini bil:)

    YanıtlaSil
  2. Bak şimdi sana genel döngümü açıklıyorum.

    Sıkılıyorum => Daha çok sıkılıyorum => Bir şeyler yapmaya karar veriyorum. => O an yapılabilecek en salak ne varsa ondan daha beterini yapıyorum. => İşleri yüzüme gözüme bulaştırıp, dinlenmeye çekiliyorum => Sıkılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. :) aynı ben:) bak karışık anlarda hiçbirsey yapmamak gerek yaz bunu bi yere;)

    YanıtlaSil
  4. O zaman hayat hiç eğlenceli olmazdı ki ama? :D

    YanıtlaSil

Fazla gelmeyin üstüme olur mu?

Gitmeden bunlara da bir bak