I am not Alone

20 Şubat 2011 Pazar

Vahşi Güzel

Yazasım yok derken aynı gecede 3. yazı. femida'ya itafen geliyor bu yazı.

Çocukken, annem çalıştığı ve ben okuldan eve ancak akşam dönebildiğim için pek pembe dizi izleyemedim. Rosalinda'lı dönemleri izlemeden atlattım. Gerçi arkadaşlarım yüzünden izlemiş kadar oluyordum.

Ta ki, Vahşi Güzel'e kadar. Ekrana yapışıp kalıyordum resmen her seferinde. Zaten açılışına aşık olmuştum zamanında. Hala da biri aklıma getirince dinliyorum. Bu sefer femida'nın yazısından sonra aklıma geldi, ben de sizinle de paylaşayım dedim.



O değilde, çocukluğumdan bu yana zevkim hiç değişmemiş sanki.


3 yorum:

  1. hahaa hatun ya cok süper lan bu şarkı:))) hele o yerde dönüyor ya ben eskiden de yıkılıyordum şimdideee:)

    YanıtlaSil
  2. Natalia Oreiro nun bir dizisi daha vardı..kaçak bişey miydi neydi? izlemişliğin var mıdır?

    YanıtlaSil
  3. Yok, tek pembe dizi maceram vahşi güzel oldu.

    YanıtlaSil

Fazla gelmeyin üstüme olur mu?

Gitmeden bunlara da bir bak