I am not Alone

4 Şubat 2011 Cuma

O*****

Birinci yazıyı bile yazmayacaktım aslında ne gerek vardı sonuçta konuyu daha da gündemde tutmaya. Ailesine yazık. Sağ olsun sevgili ülkemin sevgili köşe yazarları aynı duyarlılığı gösteremediler. Yok hatun orada burada, bir takım kişiler tarafından zıplatılıyormuş. Yok efendim, su testisi su yolunda kırılırmış. Ama bir de ben yazmayayım artık, aynı şeyleri. Anlayan anladı zaten, anlamayana davul-zurna saz.

Benim derdim bizimle.

Hatunlar toplanın bir buraya. Hepimiz orospuyuz tamam mı? Küçükken kaşarız, büyüyünce orospu oluyoruz. Yapmış, yapmamış olmamız önemli değil. Ölmüş olmamız da önemli değil. Ardımızda ileride bu yazılanları okuyacak bir çocuk bırakmamız da önemli değil. Suçumuz kanıtlanana kadar suçluyuz biz. Suçsuz bulunursak da yolluyuz.

Kanımızda alkol varsa haketmişiz başımıza geleni. Açık giyindiksek aranmışız. Gece dışarı çıktıysak kaşındık. Göz göze geldiysek tahrik ettik. Hayır dediysek, evet anlaşıldı.

Kabul edelim şimdi, aynı kurallarla oynamıyoruz biz erkeklerle. Zaten biz oynayamıyoruz bile. Erkekler oynuyorlar. Oyunculara da kerata deniyor, yüzde hafif bilmiş bir gülümsemeyle. Cesaretimizi toplayıp oyuna girsek, orospu oluyoruz işte biz.

Sabahtan beri sinirim bozuldu da. Size ne diye söylenip duruyorum sabahtan beri.

4 yorum:

  1. sikecem böyle medyayı da insanları da kadından da soğuttular, kendilerinden de ! anlatmak istediklerimi de anlatamıyorum ki!

    YanıtlaSil
  2. Hanımlar bir toplaşın demişsin ya, birden gözlerimi pörtlettim sandığımdan çok bambaşka bir şey söyledin. :))

    Haklısın ama, lanet olsun ki haklısın.
    Ne yapsak suçluyuz, ne desek haksızız.
    Afakanlar bastı şuan beni. :))

    YanıtlaSil
  3. Merak ettim, ne diyeceğimi sanmıştın? :D

    YanıtlaSil
  4. o gece ne olduysa oldu neden gidene yükleniliyor onu anlamadım kanlı canlı bi adam var karşımızda hesap vermesi gereken ama kimse ona çıkıpta sen adam değilsin diyemiyor enteresan.demeleride gerekmez aslında ama ''O'' na haksız yere bu kadar şey sayanlardan diğeri içinde iki kelime etmelerini beklerdim

    YanıtlaSil

Fazla gelmeyin üstüme olur mu?

Gitmeden bunlara da bir bak