I am not Alone

4 Temmuz 2010 Pazar

Eski...

Düşünüyorum da, ne belalı bir geçmişim var kardeşim ya. Sürekli yarım bırakılmış ilişkiler, olaylar. Bir şeyi de adam akıllı kapatmayı becerememişim. Her yerden bir ucu dokunuveriyor alakasız zamanlarda. Şimdi, bir kaç haftadır fazla bir geçmişe maruz kaldım. O nedenle bir kısmını biliyorum. Kim bilir bilmediğim kaç yarım ilişkim vardır, böyle alakasız bir anda hortlayıverecek.

Bunu okuyorsan, ve senle bitmemiş bir işim olduğunu düşünüyorsan, gel bir zahmet konuşalım. Hani diyorlar ya, ya şimdi konuş ya da sonsuza kadar sus. Aynısından işte de, külahlarınıza anlatıyorum sanırım.

Veee bir saçmalamaca daha burada biter.

Bitirmeden önce, hani şu blog'umun arka planı varya. İşte kendimi ordaki kız gibi hissediyorum aslında. Zaten görünce aşık olmuştum resme.

PS: Olmuyor benden güzel bir başlık çıkmıyor, çıkamıyor. Zaten gerçekten acı çekmeden de yazamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fazla gelmeyin üstüme olur mu?

Gitmeden bunlara da bir bak