I am not Alone

30 Ocak 2011 Pazar

Sound of the Week #4

Şu Sound of the Week'leri her hafta yapıyorum ya, bazen sırf iki tanesi ardı ardına gelmesin diye yazıyormuşum gibi geliyor.

Bu haftanın şarkısı, bu haftanın konusundan esinlendi yani 24+, alkol yönetmeliği falan. O nedenle birazcık eski bir şarkı.

Grubun adı "The Pleasure Seekers". 1960'lardan bir grup. Tamamen kızlardan oluşuyor. Suzi Quatro'nun da ilk grubu oluyorlar. Şarkının sözlerine dikkat lütfen!


Ancak yazıyı yazarken farkına vardım ki, Muzicons'da kayıtlı değil şarkı. O nedenle haftanın şarkısı olarak kullanamadım ama hemen aklıma gelen ikinci şarkıyı ekliyorum. 

Eminim çoğunuz zaten dinlemişsinizdir.
 

Mika'ya geçen seneki konserden beri tapıyorum zaten. Hani Miller sponsorluğunda düzenlenen. Hani artık düzenlenemeyecek olan. Hani Miller içki markası ya. Yani One Love'da yok bu sene. Onun da sponsoru Efes ya... 

1 yorum:

  1. hani babylon getirse de yaş sınırından giremeyeceğimi diyorsun değil mi anladım

    YanıtlaSil

Fazla gelmeyin üstüme olur mu?

Gitmeden bunlara da bir bak