I am not Alone

20 Ekim 2010 Çarşamba

Start Wearing Purple

Bugün "Purple Against Homophobia" diye bir event vardı facebook'ta bilmem gördünüz mü? Biz de kendi çapımızda giydik morlarımızı. (Bütün dolabımın siyah üzerine kurulduğunu düşünürsek, mor elbisemi görünce dolapta sabahın köründe çocuklar gibi şen oluverdim)

Aslında bir de resim çekmem gerekiyordu ama, ne biliyim ben ya, şimdi git resim için poz ver falan gereksiz işler. Biraz üşengeç takılıyoruz şu günlerde ben, keyfim ve kahyası olarak.

Ha kısacık yazımı bitirmeden önce;
* Şimdi ben asosyal olmaya karar verdim. İnsanlar genel olarak canımı sıkmaya başladı. Havadandır.

* Heroes kadar sikko bir dizi daha olabilir mi? Yani madem o kadar benzer şeyler yapacaktınız bari adı X-Men olsaymış.

* Onu geçtim de, Lost Girl ne güzel bir diziymiş yaaa.

* Bir de kendimden utandım Ursula Leguin'i daha önce okumadığım için.

*Bu da son olsun: Hepinize sevgiler sevgili mühendislerim, eğer mor pijamalarımla oturuyor olmasaydım koşa koşa gelir sarılırdım size.

PS: Tahmin edin kafamda hangi şarkı çalıyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fazla gelmeyin üstüme olur mu?

Gitmeden bunlara da bir bak